top of page

תקנון דרך האהבה

ברוכים הבאים לאתר "דרך האהבה" (להלן "האתר").
האתר מופעל על ידי אביב שטרית, ע.מ. 031824766 ו/או מי מטעמו (להלן "הספק").
השירותים המוצעים על ידי הספק, כוללים: אימונים אישיים וזוגיים, סדנאות, קורסים, ריטריטים וכנסים (להלן "השירות/ים").
תקנון זה והתנאים המפורטים בו, חלים על כל משתמש באתר ועל כל מזמין שירות באתר ובכל מקום אחר (להלן "הלקוח").
מכירת מוצר ו/או שירות ללקוח בתמורה לתשלום, יכולה להיעשות טלפונית ואינטרנטית, באמצעות כל אמצעי תשלום המאושר על ידי הספק ו/או מי מטעמו (להלן "העסקה").

במסגרת מתן השירות, הספק עשוי להתקשר עם גורמים חיצוניים המספקים שירותים נלווים, כגון: אירוח (הכולל או אינו כולל לינה), הסעדה, סדנאות, פעילויות נוספות וכדומה (להלן "צד שלישי").
*התקנון נכתב בלשון זכר ופונה לשני המינים כאחד.


1. הוראות כלליות
1.1 תקנון זה והתנאים המפורטים בו, מהווים את ההסכם המלא בין הלקוח לספק, בנוגע לשימוש באתר ולשירות הניתן בו ובאמצעותו.
1.2 לספק נשמרת הזכות הבלעדית, לשנות את תנאי התקנון מעת לעת. שינויים מהותיים, ככל שישפיעו על עסקאות קיימות, יחולו בכפוף למתן הודעה סבירה מראש ובכפוף לכל דין.
1.3 מומלץ לעיין בתקנון זה מעת לעת, כדי להתעדכן בשינויים החלים בו.
1.4 בביצוע העסקה מצהיר הלקוח: כי הינו בגיר מעל גיל 18, וכי עיין בכל תנאי תקנון זה והסכים להם, וכי עיין בשירות אותו הוא מבקש לרכוש ומצא אותו מתאים לו, וכי הינו כשיר רפואית ובריאותית (פיזית, נפשית ורוחנית), לקבלת השירות ולכל הפעילויות שיתקיימו בו.
1.5 עבור חלק מהשירותים, ימלא הלקוח הצהרת בריאות ו/או טופס אחריות אישית, לבקשת הספק.


2. הזמנת וקבלת השירות
2.1 הזמנת השירות מתבצעת באינטרנט או טלפונית, בכפוף למקומות פנויים ולתנאי העסקה.
2.2 טרם ביצוע העסקה והזמנת השירות, על הלקוח לוודא כי הזין את מלוא הפרטים המבוקשים וכי הם נכונים ועדכניים.
2.3 מובהר כי העסקה הינה עבור הלקוח ששמו ופרטיו הוזנו בעת ביצועה.
2.4 הספק נוקט באמצעי אבטחה וטכנולוגיה מחמירים, לשמירת פרטי הלקוח בזמן העסקה ואחריה.
2.5 במהלך 24 שעות מקיום העסקה, יקבל הלקוח דוא"ל עם חשבונית מס/קבלה, המאשר את העסקה.
2.6 יש לשמור את חשבונית המס/קבלה ולהציגה לבקשת הספק ומי מטעמו, במעמד קבלת השירות שהוזמן.
2.7 ידוע ללקוח והוא מסכים לכך, כי בשירות אשר במסגרתו הוא בוחר בחדר המתאים ליותר מאדם אחד, יצוותו לחדר אורחים נוספים, בהתאם לקיבולת החדר, כפי שנבחרה ע"י הלקוח בעת ביצוע העסקה. מובהר כי לספק יהא שיקול הדעת הבלעדי להחליט לגבי זהות האורחים שיצוותו לחדר כאמור, וידוע ללקוח כי הספק אינו מתחייב לצוות ו/או לא לצוות לחדר הנ"ל אורחים ספציפיים.
2.8 לספק לא תהא כל אחריות בקשר עם פעולות ו/או מחדלי כל צד שלישי, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי הספק בקשר עם פעולות ו/או מחדלי כל צד שלישי במסגרת השירות. בתוך כך ומבלי לגרוע מכלליות האמור, לספק לא תהא כל אחריות בנוגע לאירוח, הסעדה, חדרים, מתחמים ומתקנים, תקינותם ומצבם, לרבות בנוגע להחזרים כספיים ו/או לזיכויים, בגין תשלומים ששולמו על ידי הלקוח ישירות לצד שלישי כלשהו, ו/או בגין תשלומים שהועברו לצד שלישי באמצעות הספק, בין אם כחלק אינטגרלי מהעסקה ובין אם בנפרד.
2.9 הספק רשאי להציע הטבות, הנחות או מבצעים, באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר, ללקוח באופן אישי ו/או ללקוחות באופן פומבי, ולשנותם, להאריכם או להפסיקם, לפי שיקול דעתו הבלעדי, ללא כל הודעה מוקדמת ובכפוף להוראות הדין.
2.10 יצירת קשר עם הספק בכל אמצעי באשר לשירות, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל פניות מהספק ו/או מי מטעמו, לצורך מתן מענה, תשובה, תגובה, עדכונים, מבצעים וקידומי מכירות, באמצעות דוא"ל, מסרוני וואטסאפ וכד’. ללקוח נשמרת הזכות להסיר עצמו מכל רשימת תפוצה של הספק, ע"י בקשה בנושא לספק.


3. אחריות הלקוח
3.1 הלקוח מסכים כי כל פעילות - גוף ונפש ורוח, שהוא מקיים במהלך קבלת השירות והשפעותיה אל מעבר לו, הן באחריותו האישית בלבד. ללקוח נשמרת הזכות הבלעדית, לבחור לבצע או לא לבצע כל פעילות שמציע השירות - והספק או מי מטעמו, אינם אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף, שייגרם כתוצאה מהשימוש באתר ו/או מהשירות ו/או משירותי צד שלישי במקום ומעבר לו, למעט במקרים של רשלנות חמורה או זדון מצד הספק או מי מטעמו, ובהתאם לכל דין.
3.2 הלקוח מצהיר ומאשר כי במסגרת קבלת השירות, ינהג על פי דין ולא יבצע הפרה כלשהי של הוראות דין כלשהן, יפעל על פי כללי ההתנהגות במקום ובהתאם להוראות והנחיות הספק והצד השלישי ומי מטעמו, ככל שיינתנו במסגרת השירות.
3.3 הלקוח מתחייב לנהוג בכבוד בעצמו, בלקוחות האחרים, בנותן השירות ומי מטעמו, בצד שלישי ומי מטעמו, החל מרגע ביצוע העסקה.
3.4 הלקוח מתחייב לשמור על פרטיותם של הלקוחות האחרים במהלך קבלת השירות ואחריו, ולא יחשוף פרטים אישיים, מידע על זהותם, ו/או את תכני התהליך האישי או הקבוצתי אותו לקוחות אחרים עברו במהלך השירות.
3.5 הלקוח מסכים כי במסגרת שירות הכולל בריכה, מאגר מים, נחל, נהר או ים, אזי הטבילה ו/או הרחצה ו/או השחייה, אינן כוללת שירותי הצלה ובאחריות הלקוח בלבד.
3.6 הלקוח מבין כי אין לעשן במתחמי הסדנאות, בבנייני המגורים, בחדרים, בחדר האוכל, אלא במקומות המותרים לעישון בלבד.
3.7 הלקוח מבין כי אין לצרוך סמים מסוג כלשהו, אלא ברישיון רפואי ע"פ חוק.
3.8 הלקוח מבין כי אין להוציא דבר מחדרי האירוח, לרבות מגבות, כריות ושמיכות.
3.9 הלקוח מבין כי אין כניסה למטבח, לבר ולאזורי השירות והתפעול.
3.10 הלקוח מבין כי הציוד האישי שלו, הנו באחריותו הבלעדית.


4. מדיניות ביטולים
4.1 ביטול עסקה הינו בהתאם לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ולתקנות הגנת הצרכן תשע”א-2010, הכוללים חוגים, קורסים, הארחה, נופש ובילוי.
4.2 הבקשה לביטול עסקה תשלח לכתובת הדוא"ל: aviv@lovetao.co.il
4.3 ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים ממועד ביצועה ובלבד שהביטול הנ"ל יעשה עד שבעה ימי עסקים, טרם מועד תחילת מתן השירות שהוזמן.
4.4 במועד זה זכאי הצרכן להחזר כספי בגובה הסכום ששולם, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
4.5 לא ניתן לבטל עסקה לאחר 14 ימים מקיומה, ולא ניתן לבטל עסקה במהלך שבעה ימי עסקים, טרם מועד תחילת מתן השירות שהוזמן.
4.6 במידה והלקוח אדם עם מוגבלות, או אזרח ותיק, או עולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול הנ"ל יעשה עד שבעה ימי עסקים, טרם מועד תחילת מתן השירות שהוזמן.
4.7 מדיניות העברת זכות השירות: ניתן להעביר את זכות קבלת השירות (לרבות כרטיסים וזיכויים) לאדם אחר, וזאת בכפוף לאישור מראש ובכתב מאת הספק, ובהתאם לתנאים שייקבעו על ידו באותה עת.


5. ביטול או שינוי השירות ע"י הספק
5.1 הספק רשאי לדחות את השירות, על פי שיקול דעתו הבלעדי, בכל מקרה של כוח עליון או אירוע שאינו בשליטתו (להלן: "אירוע חיצוני"). אירוע חיצוני כולל, בין היתר: מלחמה, אירוע ביטחוני, אסון טבע, מזג אוויר קיצוני, מגיפה, מצב חירום רפואי, שביתות, צווי רשות מוסמכת או כל הוראת דין.
5.2 למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אירוע חיצוני, יכלול גם את חוסר היכולת לתת את השירות במתכונת שהוצגה ללקוח, לרבות אי יכולת לקיים איזו מהפעילויות במהלך השירות.
5.3 במקרה של אירוע חיצוני, שבעקבותיו יחליט הספק על דחיית מתן השירות למועד שייקבע בהתאם לשיקול דעתו הבלעדית, יהא הלקוח רשאי לקבל את השירות במועד שנקבע.

5.4 במקרה של דחיית השירות למועד חלופי עקב אירוע חיצוני, וככל שהלקוח לא יוכל לקבל את השירות במועד שנקבע, הלקוח יהא זכאי לבחור בין קבלת החזר כספי לבין קבלת זיכוי כספי. הזיכוי יהיה ניתן למימוש במהלך השנה העוקבת ממועד הדחייה, בכפוף למדיניות שתפורט על ידי הספק.

5.5 במקרה של ביטול השירות ו/או הפסקתו במהלך התרחשותו עקב אירוע חיצוני, הלקוח יהא זכאי לבחור בין קבלת החזר כספי חלקי לבין קבלת זיכוי כספי חלקי, בשיעורים ובתנאים שיקבעו על ידי הספק באופן הוגן ובהתחשב בהוצאות שנספגו, ובשירות שסופק בפועל. הזיכוי יהיה ניתן למימוש במהלך השנה העוקבת ממועד הדחייה, בכפוף למדיניות שתפורט על ידי הספק.
5.6 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הספק יהא רשאי לבטל את השירות, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט מכל סיבה שהיא, ובכפוף לכל דין. במקרה כזה ישלח הספק הודעה על ביטול השירות ויחזיר ללקוח את כל הסכום ששילם עבור העסקה.
5.7 הספק יהא רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, לבצע שינויים ו/או התאמות קלים ובלתי מהותיים בתוכני השירות, ברשימת הפעילויות ו/או המנחים ו/או החדרים ו/או מיקום הפעילויות, וזאת מטעמים מקצועיים ו/או תפעוליים. שינויים מהותיים, ככל שיבוצעו וייפגעו מהותית בטיבו של השירות, יזכו את הלקוח בזכות לביטול העסקה ולקבלת החזר כספי יחסי או זיכוי כספי יחסי, בהתאם לשיקול דעת הספק ובכפוף לכל דין.


6. ביטול עסקה ע"י הספק
6.1 לספק נשמרת הזכות לבטל עסקה, בכל אחד מהמקרים הבאים (6.2-6.6) ובכפוף לכל דין. במקרה של ביטול העסקה על ידי הספק מחמת הפרה של הלקוח, יהיה הספק רשאי, על פי דין, לגבות פיצויים ו/או לקזז סכומים שהוצאו ו/או נזקים שנגרמו לו כתוצאה מההפרה, וזאת בנוסף לזכותו של הספק להשבה.
6.2 אם בעת ביצוע העסקה ו/או אחריה, הלקוח מסר פרטים שגויים כלשהם, כגון פרטים אישיים ו/או מצבו הבריאותי.

6.3 אם הלקוח הפר את תנאי הסכם זה ו/או תנאיו של כל שירות שמציע הספק, לרבות אי-תשלום חוב כלשהו כלפי הספק.
6.4 אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל בלתי חוקי, או כזה הפוגע או עלול לפגוע בספק, במי מטעמו, או בצד שלישי כלשהו, לרבות לקוחות הספק, אורחי המקום, מנהליו, עובדיו וספקיו, בקשר עם השירות.

​6.5 אם על פי שיקול דעתו המקצועי של הספק, הלקוח אינו מתאים לקבלת השירות ו/או להשתתפות בפעילויותיו באופן העלול לסכן את הלקוח, את יתר המשתתפים, או לפגוע באיכות השירות או חווית המשתתפים.

6.6 אם לצורך מתן השירות, נדרש איזון מגדרי, והדבר צוין במפורש בתיאור השירות באתר או בכל פרסום אחר, והכללת הלקוח תפגע באופן מהותי ביכולת הספק לשמור על איזון זה.

7. שימוש הוגן וזכויות יוצרים

7.1 כל התכנים באתר, כולל טקסטים, תמונות וסרטונים, הם קניינו הבלעדי של הספק ומוגנים בזכויות יוצרים, והלקוח או מי מטעמו, אינם רשאים להעתיק, להפיץ, או להשתמש בתכני האתר ללא אישור מראש ובכתב מהספק.

7.2 ידוע ללקוח והוא מסכים לכך כי הספק ו/או מי מטעמו יהא בעל זכויות הקניין הרוחני הבלעדיות בתמונות ו/או סרטונים המצולמים במסגרת השירות וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה כלפי הספק בהקשר זה.


8. דין וסמכות שיפוט
8.1 על תקנון זה יחול הדין הישראלי בלבד.
8.2 כל סכסוך הנוגע לתקנון זה, יידון בבית המשפט המוסמך בעל הסמכות המקומית, לפי כתובת מגוריו של הלקוח, או כתובת העסק של הספק, לפי בחירת הספק. מוסכם כי הסמכות הבלעדית לדון בכל סכסוך הנוגע לתקנון זה נתונה לבתי המשפט במחוז מרכז ו/או תל אביב.
8.3 במידה ותקבע הוראה מהוראות תקנון זה, על ידי בית משפט מוסמך, כבלתי חוקית או בלתי ניתנת לאכיפה, לא יפגע הדבר בתוקפן של יתר הוראות התקנון או בחלקי אותה הוראה שאינם בלתי חוקיים או ניתנים לאכיפה.


9. יצירת קשר
לשאלות ובירורים: אביב שטרית
כתובת: מבצע נחשון 16, ראש העין
דוא"ל: aviv@lovetao.co.il
טלפון: 054-3050100​
עדכון אחרון 4/5/25

bottom of page