תקנון דרך האהבה
ברוכים הבאים לאתר "דרך האהבה" (להלן "האתר").
האתר מופעל על ידי אביב שטרית, ע.מ. 031824766 (להלן "הספק").
השירותים המוצעים על ידי הספק, כוללים: אימונים אישיים וזוגיים, סדנאות, קורסים, ריטריטים וכנסים (להלן "השירות").
תקנון זה והתנאים המפורטים בו, חלים על כל משתמש באתר ועל כל מזמין שירות באתר ובכל מקום אחר (להלן "הלקוח").
מכירת מוצר ו/או שירות ללקוח בתמורה לתשלום, יכולה להיעשות טלפונית ו/או באינטרנט, באמצעות כל אמצעי תשלום המאושר על ידי הספק (להלן "העסקה").
לצורך מתן השירות, הספק עשוי להתקשר עם צדדים שלישיים, לרבות נותן שירותי אירוח הכולל או אינו כולל לינה, כדוגמת: בית הארחה, הסעדה, סדנאות ופעילויות נוספות (להלן "צד שלישי").
*התקנון נכתב בלשון זכר ופונה לשני המינים כאחד.
1. הוראות כלליות
1.1 תקנון זה והתנאים המפורטים בו, מהווים את ההסכם המלא בין הלקוח לספק, בנוגע לשימוש באתר ולשירות הניתן בו ובאמצעותו.
1.2 לספק נשמרת הזכות הבלעדית, לשנות את תנאי התקנון מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת ובכפוף לכל דין.
1.3 מומלץ לעיין בתקנון זה מעת לעת, כדי להתעדכן בשינויים החלים בו.
1.4 בביצוע העסקה מצהיר הלקוח, כי הינו בגיר מעל גיל 18, וכי עיין בכל תנאי תקנון זה והסכים להם, וכי עיין בשירות אותו הוא מבקש לרכוש ומצא אותו מתאים לו, וכי הינו כשיר רפואית ובריאותית (פיזית, נפשית ורוחנית), לקבלת השירות ולכל הפעילויות שיתקיימו בו.
1.5 עבור חלק מהשירותים, ימלא הלקוח הצהרת בריאות לבקשת הספק.
2. הזמנת וקבלת השירות
2.1 הזמנת השירות מתבצעת דרך האתר או בעסקה טלפונית, בכפוף למקומות פנויים ולתנאי העסקה.
2.2 טרם ביצוע העסקה והזמנת השירות, על הלקוח לוודא כי הזין את מלוא הפרטים המתבקשים וכי הם נכונים ועדכניים.
2.3 מובהר כי העסקה הינה עבור הלקוח ששמו ופרטיו הוזנו בעת ביצועה, ולא תתאפשר העברת העסקה לאדם אחר.
2.4 הספק נוקט באמצעי אבטחה וטכנולוגיה מחמירים, לשמירת פרטי הלקוחות בזמן העסקה ואחריה.
2.5 במהלך 24 שעות מקיום העסקה, יקבל הלקוח דוא"ל עם חשבונית מס/קבלה, המאשר את העסקה.
2.6 יש לשמור את החשבונית מס/קבלה ולהציגה לבקשת הספק או מי מטעמו, במעמד קבלת השירות שהוזמן.
2.7 ידוע ללקוח והוא מסכים לכך, כי בשירות אשר במסגרתו הוא בוחר בחדר המתאים ליותר מאדם אחד, יצוותו לחדר אורחים נוספים, בהתאם לקיבולת החדר, כפי שנבחרה ע"י הלקוח בעת ביצוע העסקה. מובהר כי לספק יהא שיקול הדעת הבלעדי להחליט לגבי זהות האורחים שיצוותו לחדר כאמור, וידוע ללקוח כי הספק אינו מתחייב לצוות ו/או לא לצוות לחדר הנ"ל אורחים ספציפיים.
2.8 לספק לא תהא כל אחריות בקשר עם פעולות ו/או מחדלי כל צד שלישי, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי הספק בקשר עם פעולות ו/או מחדלי כל צד שלישי במסגרת השירות. בתוך כך ומבלי לגרוע מכלליות האמור, לספק לא תהא כל אחריות בנוגע לאירוח, הסעדה, חדרים, מתחמים ומתקנים, לרבות תקינותם ומצבם.
2.9 הספק רשאי להציע הטבות, הנחות או מבצעים, באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר, ללקוח באופן אישי ו/או ללקוחות באופן פומבי, ולשנותם, להאריכם או להפסיקם, לפי שיקול דעתו הבלעדי, ללא כל הודעה מוקדמת ובכפוף להוראות הדין.
2.10 יצירת קשר עם הספק בכל אמצעי באשר לשירות, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל פניות מהספק ו/או בא כוחו, לצורך מתן מענה, תשובה, תגובה, עדכונים, מבצעים וקידומי מכירות, באמצעות דוא"ל, מסרוני וואטסאפ וכד’. ללקוח נשמרת הזכות להסיר עצמו מכל רשימת תפוצה של הספק, ע"י בקשה בנושא לספק.
3. אחריות הלקוח
3.1 הלקוח מסכים כי כל פעילות - גוף ונפש ורוח, שהוא מקיים במהלך קבלת השירות והשפעותיה אל מעבר לו, הן באחריותו האישית בלבד. ללקוח נשמרת הזכות הבלעדית, לבחור לבצע או לא לבצע כל פעילות שמציע השירות - והספק ומי מטעמו, אינם אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף, שייגרם כתוצאה מהשימוש באתר ו/או מהשירות ו/או משירותי צד שלישי במקום ומעבר לו.
3.2 הלקוח מצהיר ומאשר כי במסגרת קבלת השירות, ינהג על פי דין ולא יבצע הפרה כלשהי של הוראות דין כלשהן, יפעל על פי כללי ההתנהגות במקום ובהתאם להוראות והנחיות הספק והצד השלישי ומי מטעמו, ככל שיינתנו במסגרת השירות.
3.3 הלקוח מתחייב לנהוג בכבוד בעצמו, בלקוחות האחרים, בנותן השירות ומי מטעמו, בצד שלישי ומי מטעמו, החל מרגע ביצוע העסקה.
3.4 הלקוח מתחייב לשמור על פרטיותם של הלקוחות האחרים במהלך קבלת השירות ואחריו. כלומר שהלקוח לא ישתף את שמות הלקוחות האחרים והדרך אותה הם צולחים במסגרת השירות.
3.5 הלקוח מסכים כי במסגרת שירות הכולל בריכה, מאגר מים, נחל, נהר או ים, אזי הטבילה ו/או הרחצה ו/או השחייה, אינן כוללת שירותי הצלה ובאחריות הלקוח בלבד.
3.6 הלקוח מבין כי אין לעשן במתחמי הסדנאות, בבנייני המגורים, בחדרים, בחדר האוכל, אלא במקומות המותרים לעישון בלבד.
3.7 הלקוח מבין כי אין לצרוך סמים מסוג כלשהו, אלא ברישיון רפואי ע"פ חוק.
3.8 הלקוח מבין כי אין להוציא דבר מחדרי האירוח, לרבות מגבות, כריות ושמיכות.
3.9 הלקוח מבין כי אין כניסה למטבח, לבר ולאזורי השירות והתפעול.
3.10 הלקוח מבין כי הציוד האישי שלו, הנו באחריותו הבלעדית.
4. מדיניות ביטולים
4.1 ביטול עסקה הינו בהתאם לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ולתקנות הגנת הצרכן תשע”א-2010, הכוללים חוגים, קורסים, הארחה, נופש ובילוי.
4.2 הבקשה לביטול עסקה תשלח לכתובת הדוא"ל: aviv@lovetao.co.il
4.3 ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים ממועד ביצועה ובלבד שהביטול הנ"ל יעשה עד לא יאוחר משבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד תחילת מתן השירות שהוזמן.
4.4 במועד זה זכאי הצרכן להחזר כספי בגובה הסכום ששולם, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
4.5 לא ניתן לבטל עסקה לאחר 14 ימים מקיומה, ולא ניתן לבטל עסקה במהלך 7 ימי עסקים, טרם מתן השירות שהוזמן.
4.6 במידה והלקוח אדם עם מוגבלות, או אזרח ותיק, או עולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול הנ"ל יעשה עד לא יאוחר משבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד מתן השירות.
4.7 מדיניות פנים: ניתן למכור/להעניק את הכרטיסים לצד שלישי, באישור מראש של הספק ובתנאיו הבלעדיים.
5. ביטול או שינוי השירות ע"י הספק
5.1 הספק יהיה רשאי ע"פ שיקול דעתו הבלעדי, לדחות את השירות בכל עת, במקרה של קיום נסיבות כוח עליון בהתאם לדין, או אירוע שאינו בשליטת הספק בין אם הוגדר ככוח עליון ובין אם לאו, לרבות מלחמה, אירוע בטחוני, אסון טבע, מזג אויר קיצוני, פעולות טרור או חבלה או התרעות ו/או חשש לכאלה, גיוס כללי ו/או חירום, מגיפה (לרבות מגפת הקורונה), אירוע חירום רפואי, החלטות משפטיות וצווים משפטיים (לרבות צווי מניעה זמניים או קבועים), מעשי רשות הפועלת על פי דין, חקיקה, שביתות ו/או השבתות כלליות במשק, או אירועים אחרים שאינם בשליטת הספק, או כל הוראת דין, או רשות הפועלת על פי דין, חקיקה ו/או צווים ממשלתיים (להלן כל אחד מהם "אירוע חיצוני").
5.2 למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אירוע חיצוני, יכלול גם את חוסר היכולת לתת את השירות במתכונת שהוצגה ללקוח, לרבות אי יכולת לקיים איזו מהפעילויות במהלך השירות.
5.3 במקרה של אירוע חיצוני, שבעקבותיו יחליט הספק על דחיית מתן השירות למועד שייקבע בהתאם לשיקול דעתו הבלעדית, יהא הלקוח רשאי לקבל את השירות במועד שנקבע.
5.4 ככל שהלקוח לא יוכל לקבל את השירות במועד שנקבע, הלקוח לא יהא זכאי להחזר כספי עבור העסקה, ויהא זכאי לזיכוי כספי, כלומר זכות לשירות דומה ושווה ערך כספי, במהלך השנה העוקבת מרגע ביטול או שינוי השירות, בכפוף לכל דין.
5.5 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הספק יהא רשאי לבטל את השירות, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט מכל סיבה שהיא, ובכפוף לכל דין. במקרה כזה ישלח הספק הודעה על ביטול השירות ויחזיר ללקוח את כל הסכום ששילם עבור העסקה.
5.6 הספק יהיה רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, לבצע שינויים בשירות, לרבות ברשימת הפעילויות ו/או האומנים ו/או המנחים ו/או המרצים ו/או החדרים ו/או כל פרט אחר הקשור לשירות, מבלי שתהיה לו חובה להודיע על כך מראש ללקוח ומבלי שהלקוח יהיה זכאי להחזר כספי ו/או פיצוי בקשר לכך והלקוח מוותר על כל טענה ו/או תביעה כלפי הספק בהתייחס לאמור.
6. ביטול עסקה ע"י הספק
6.1 לספק נשמרת הזכות לבטל עסקה, בכל אחד מהמקרים הבאים ובכפוף לכל דין:
6.2 אם בעת ביצוע העסקה ו/או אחריה, הלקוח מסר פרטים שגויים כלשהם, כגון פרטים אישיים ו/או מצבו הבריאותי.
6.3 אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע בספק או מי מטעמו, או בצד שלישי כלשהו, לרבות לקוחות הספק, אורחי המקום, מנהליו, עובדיו וספקיו.
6.4 אם הלקוח ביצע מעשה הנחזה כבלתי חוקי לפי דיני מדינת ישראל או שהינו כזה או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה, בקשר עם השירות.
6.5 אם הלקוח הפר את תנאי הסכם זה ו/או תנאיו של כל שירות שמציע הספק.
6.6 אם ללקוח ישנו חוב כלפי הספק.
7. שימוש הוגן וזכויות יוצרים
7.1 כל התכנים באתר, כולל טקסטים, תמונות וסרטונים, הם קניינו הבלעדי של הספק ומוגנים בזכויות יוצרים, והלקוח או מי מטעמו, אינם רשאים להעתיק, להפיץ, או להשתמש בתכני האתר ללא אישור מראש ובכתב מהספק.
7.2 ידוע ללקוח והוא מסכים לכך כי הספק ו/או מי מטעמו יהא בעל זכויות הקניין הרוחני הבלעדיות בתמונות ו/או סרטונים המצולמים במסגרת השירות וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה כלפי הספק בהקשר זה.
8. דין וסמכות שיפוט
8.1 על תקנון זה יחול הדין הישראלי בלבד.
8.2 כל סכסוך הנוגע לתקנון זה, יידון בבית המשפט בעיר פתח תקווה.
8.3 במידה והוראה מהוראות תקנון זה, תקבע על ידי בית המשפט כבלתי חוקית או בלתי תקפה, למרות כוונת הצדדים, אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות תקנון זה, או את חלקי אותה הוראה שבוטלה או צומצמה על ידי הערכאה המשפטית.
9. יצירת קשר
לשאלות ובירורים:
אביב שטרית
כתובת: מבצע נחשון 16, ראש העין
דוא"ל: aviv@lovetao.co.il
טלפון: 054-3050100