top of page
  • תמונת הסופר/תאביב שטרית

כיצד להתחבר לאנרגיה של אהבה

החיבור לאנרגיה של אהבה, היא זכות הקיימת בליבו של כל ישר-אל. לעיתים זה עשוי להרגיש רחוק ולכן יש לזכור, שגדולה מעלתם של השבים באהבה, על פני צדיקים המחוברים אליה מלכתחילה.


"בלב הקושי שוכנת ההזדמנות" ולכן דווקא ימים מאתגרים, הם הזמנים בהם נוכל להתחבר מעבר למיסוך המחשבות וההצפות הרגשיות, לאמצעי החישה. מכאן ולהלן שלושה שלבים ישירות למערכת ההפעלה. משום שמעל עץ הדעת – טוב ורע, קיימת אנרגיה אחת שמכוונת את כל החיים לריפוי והגשמה – אנרגיה של אהבה.


אביב שטרית - דרך האהבה
אביב שטרית - דרך האהבה
"מרחוק ה' נראה לי, ואהבת עולם אהבתיך, על כן משכתיך חסד" - ירמיהו

1. מרחוק ה' נראה לי

"אני עוצם את עיני כדי לראות", אמר פול גוגן וצדק. נעצום עיניים וממש בעדינות נתרגל מכל נקודת התייחסות פנימית ומול כל אדם ומציאות חיצונית ולהיפך, את חווית האחדות והאהבה. ככל שהיא, הוא, הם נראים רחוקים יותר, ההתקרבות תזכה אותנו בעוד ועוד אנרגיית חיים. המפגש מתקיים במיטבו במדיטציה ותפילה. מומלץ לשלב וחשובה מאוד כוונת הלב.


2. אהבת עולם אהבתיך

זו הבטחה נצחית! אהבה היא הכח החזק ביותר בעולם לריפוי והגשמה. למה? משום שהיא מעל הטבע ולכן בכוחה לסנכרן את אנרגיית האדם לקבלה ונתינה עם כל העולם. די בכך שתראה את האהבה מרחוק ותראה אותה למרחוק, תוכל לקבל ולתת מעצמך דרך האהבה. אפשר לדמיין אותנו במדיטציה ובתפילה, כצינור אור שבו, דרכו ומעבר לו, מתפשטת האהבה.


3. על כן משכתיך חסד

תוצאת התרגול והמפגש עם אנרגיית החיים היא חסד. ספירת החסד, עניינה אהבה! ולכן היא הספירה הראשונה מבין שש המידות. היא משויכת לאברהם אבינו (לכן בשמו קיימת המילה אהבה), שהיה ידוע בהשפעה מיטיבה ונתינה טהורה. להימשך ולמשוך באהבה, היא המתנה הגדולה ביותר שנוכל לקבל לעצמנו ולתת מעצמנו. היא מאפשרת את כל הברכות הבריאות שנוכל להעלות על דעתנו.


לסיכום והזמנה

מאחל לכולנו להיות צינורות לשפע של חיים ואהבה. לראות במיוחד בימים אלה, הזדמנות להתקרב למי שהתרחקנו ממנו וממנה - ובראש ובראשונה לעצמנו. חשוב לי להוסיף שבעמי אני חי ויש לי שיעור בעניין הזה ואינני חף משפע! מזמין לראות גם את ישרי-האל הנמצאים רק לכאורה רחוקים בעזה, מקרוב קרוב... במדיטציה ובתפילה. שיחזרו כולם במהרה, בבריאות הגוף, הנפש והרוח לשלום באהבה.


לספונטאניים בינכם שמרגישים שעכשיו זה הזמן, בדקו את קורס המאסטרים. מה שרשמתי כאן, נתרגל ביחד שם. בעדינות ובאופן חוויתי, נפתח את הלב לריפוי והגשמה דרך האהבה. התקשרו היה ומרגישים שזקוקים לאוזן קשבת והכוונה מיטיבה. ימים טובים, אביב

054-3050100

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סדנאות וריטריטים קרובים

קורס המאסטרים

היהלום של דרך האהבה - מח' 34

קורס התפתחות אישית מעמיק המשלב הכשרת מנחי מדיטציה ותראפיה חוויתית. תכנית התמחות ברזי האהבה להשבת הסמכות הפנימית, תקשורת מקרבת, ריפוי והגשמה עצמית.

🌍   ערב מבוא יום שלישי 21/5/24

📅   חוות טבע האדם, ניר צבי

קורס המאסטרים

הליכת מלאכים

סדנת אהבה

סדנת העצמה אישית מרגשת בטירוף! לצלול פנימה אל האמת שבלב, במרחב בטוח ואוהב. לרחף בחוויה שמימית של יחד אמיתי ולפתוח את השער לאהבה וריפוי עצמי. מוזמנים לקבל חיבוק.

🌍   שבט - פאול קור 16, ת"א

📅   יום חמישי 30/5/24

הליכת מלאכים

התהוות - שפע והגשמה

ריטריט מעמיק, מעצים ומעשיר

סדנת העצמה אישית, ריטריט מדיטציה חוויתי וסופ"ש מגשים חלומות! נלמד את חוקי היצירה האוניברסלים, נחשוף את מארג הפוטנציאלים האישיים ונקבל הכוונה ברורה להגשמת היעוד.

📅   סופ"ש 27-29/6/24

🌍   מרכז ימי, קיסריה

התהוות - שפע והגשמה

Google חוות דעת

לשיחת היכרות והכוונה

נפלא! נשתמע ממש בקרוב

bottom of page