top of page
  • תמונת הסופר/תאביב שטרית

לבדות כשער לאהבה עצמית

אהבה עצמית היא עניין מאוד מיוחד. זה הדבר היחיד שאנו יכולים ללמוד באמת, רק כשאנו לבד. דווקא ברגע שבו אנו חווים מחסור באהבה חיצונית ובו בזמן מתעורר האתגר והקונפליקט, אנו יכולים ללמוד ולהתרפא דרך אהבה עצמית.


אהבה עצמית
אהבה עצמית

זה לא קל בגוף, ברגש ובמחשבה, לנתק את התלות ואולי אפילו את המחויבות. בטח אם זה קורה ברגע אחד ואנו מוצאים את עצמנו... לבד. אבל זה גם הרגע שבו מתחיל המסע במעבה היער, לגובה ההר, במורד המחילה או תחת עץ התאנה. מתבוננים בפחדים, פוגשים שדים ולעיתים על עצמנו מקטרגים.


לפעמים זהו גם הרגע שבו מופיעים חברים שמציעים עזרה ואומרים שמה שנחוץ לך, זו אהבה. ולא סתם אהבה, אהבה עצמית. ולמרות שבתוך תוכך אתה יודע שהם צודקים, יש בפנים שדון שמגחך, מה הם בכלל מבינים? איך אפשר בכלל להתחיל לאהוב, אם מה שלנגד עינינו, לא נראה מי יודע מה טוב?


איפה מתחילים? מה עם קצת הכוונה? ומאיפה לוקחים דלק למסע? התשובה בגוף השאלה. לבדות היא השער הגדול ביותר לאהבה! ואם לא פגשת אותה זמן רב, הגיע הזמן שהיא תהיה לך רב.


אנחנו רגילים לעצמנו כצימוד למשהו, תלות במשהו, בהתמכרות למשהו. אז כל מה שנותר לעשות, זה פשוט להרפות. לפגוש את עצמנו עירומים, בלי התלות, בלי ההתמכרות ואט אט תתפתח בנו דמות סמכות פנימית, במארג היחסים הפנימיים.


אז בכל פעם שיצאתם מאזור הנוחות ואתם מוצפים בתחושת לבדות או בדידות ואולי זה מציף כאב ואפילו עצוב, תנו לעצמכם דקה להתרגל אליכם שוב... כי הדרך האמיתית לאהבה עצמית, היא לתרגל שוב ושוב הרפייה בחוויה הנוכחית.


הקדישו זמן ללבדות, השמעו לקול הפנימי ותגלו את קסם החיים! לאהוב ולהיות נאהבים. ואם ביחד לתרגל הנכם מעוניינים, בדקו בדרך האהבה סדנאות וריטריטים קרובים

53 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סדנאות וריטריטים קרובים

קורס המאסטרים

היהלום של דרך האהבה - מח' 34

קורס התפתחות אישית מעמיק המשלב הכשרת מנחי מדיטציה ותראפיה חוויתית. תכנית התמחות ברזי האהבה להשבת הסמכות הפנימית, תקשורת מקרבת, ריפוי והגשמה עצמית.

📅   ערב מבוא יום שלישי 21/5/24

🌍   חוות טבע האדם, ניר צבי

קורס המאסטרים

הליכת מלאכים

סדנת אהבה

סדנת העצמה אישית מרגשת בטירוף! לצלול פנימה אל האמת שבלב, במרחב בטוח ואוהב. לרחף בחוויה שמימית של יחד אמיתי ולפתוח את השער לאהבה וריפוי עצמי. מוזמנים לקבל חיבוק.

🌍   שבט - פאול קור 16, ת"א

📅   יום חמישי 30/5/24

הליכת מלאכים

התהוות - שפע והגשמה

ריטריט מעמיק, מעצים ומעשיר

סדנת העצמה אישית, ריטריט מדיטציה חוויתי וסופ"ש מגשים חלומות! נלמד את חוקי היצירה האוניברסלים, נחשוף את מארג הפוטנציאלים האישיים ונקבל הכוונה ברורה להגשמת היעוד.

📅   סופ"ש 27-29/6/24

🌍   מרכז ימי, קיסריה

התהוות - שפע והגשמה

Google חוות דעת

לשיחת היכרות והכוונה

נפלא! נשתמע ממש בקרוב

bottom of page