top of page
  • תמונת הסופר/תאביב שטרית

טיפול ראשוני בכאב נפשי

בין אם אתם מבקשים לתמוך בבני ביתכם ובין אם הגיעה העת להיות כאן בשביל עצמכם, זהו המתכון הכי פשוט ופרקטי, לטיפול ראשוני בכאב נפשי/רגשי.


אדם ששולל רגשות כואבים, במוקדם או במאוחר יאלחש גם שמחה, יצירתיות ועונג. הוא מונע מעצמו מסע חיים אותנטי, מיטיב ובריא. אם אתם מכירים משהו קרוב כזה, הבינו שיש שם כאב שהאדם צר מלהכילו ואינו יודע איך לבקש עזרה. היו איתו, האמינו בה... גם אם לכם הדרך ברורה.


והילד הזה הוא אני
והילד הזה הוא אני

בזכות הנוכחות והאחדות, המפגש עם האנרגיה המודחקת אצל האחר, מקבלת הכרה ונראות. זהו חוק הכלים השלובים. זו הכימיה של הנפש. ככל שנוותר על "כוחי ועוצם ידי" ופשוט נהיה שם בשבילו/ה, נאפשר למי שאנו מכילים ותומכים בו/ה, רפואה טובה.


ומה עושים אם בנו קיימים רגשות כואבים? כאלה שאנו צרים מלהכיל ומדחיקים? בדיוק אותו הדבר. נוכחות ואחדות. ואוסיף שבריא אל מול האתגר פשוט להרפות. "הרפו ודעו כי אני אלהים" - בימינו זהו אחד השיעורים הגדולים. כך תמנעו ולבטח תפחיתו פוסט-טראומה בחיים.


כשאנו מרפים, אנו פועלים לפי עקרון ה "Wu Wei" – מאמץ מינימלי בכל צעד. זאת מכיוון שזרימה הרמונית עם הבריאה, אפשרית אך ורק באפס מאמץ. אט אט נגלה שמעצם הנראות וההכרה, הבריאה נכנסת לפעולה! ואנרגיה שהייתה מושקעת בהדחקה, מתפנה ממצב השרדותי, לריפוי והגשמה.


זהו שלב ראשון וקריטי בטיפול בכאב רגשי/נפשי. ממליץ לתרגל בבית ואפשר ביחד איתי ב אימון אישי

26 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סדנאות וריטריטים קרובים

קורס המאסטרים

היהלום של דרך האהבה - מח' 34

קורס התפתחות אישית מעמיק המשלב הכשרת מנחי מדיטציה ותראפיה חוויתית. תכנית התמחות ברזי האהבה להשבת הסמכות הפנימית, תקשורת מקרבת, ריפוי והגשמה עצמית.

📅   ערב מבוא יום שלישי 21/5/24

🌍   חוות טבע האדם, ניר צבי

קורס המאסטרים

הליכת מלאכים

סדנת אהבה

סדנת העצמה אישית מרגשת בטירוף! לצלול פנימה אל האמת שבלב, במרחב בטוח ואוהב. לרחף בחוויה שמימית של יחד אמיתי ולפתוח את השער לאהבה וריפוי עצמי. מוזמנים לקבל חיבוק.

🌍   שבט - פאול קור 16, ת"א

📅   יום חמישי 30/5/24

הליכת מלאכים

התהוות - שפע והגשמה

ריטריט מעמיק, מעצים ומעשיר

סדנת העצמה אישית, ריטריט מדיטציה חוויתי וסופ"ש מגשים חלומות! נלמד את חוקי היצירה האוניברסלים, נחשוף את מארג הפוטנציאלים האישיים ונקבל הכוונה ברורה להגשמת היעוד.

📅   סופ"ש 27-29/6/24

🌍   מרכז ימי, קיסריה

התהוות - שפע והגשמה

Google חוות דעת

לשיחת היכרות והכוונה

נפלא! נשתמע ממש בקרוב

bottom of page